Vau viatjar amb nosaltres desde...

Vau viatjar amb nosaltres desde...
Gràcies a tots!!!

dimarts, 9 de febrer del 2010

Phuket or Fucked?

Sortim de l´avió i ens reben un grapat de taxistes oferint els seus serveis...encarreguem el transfer des d´una guixeta (sempre et sents més segur) i l´home que ens toca ens dóna una mica de conversa...a mig camí para i ens diu que ha d´anar a firmar...llavors entra la jefa de l´agència que ja sap que anem a ko phi phi i no tenim bitllet pel vaixell...ens ofereix anada, tornada i transfer per un preu que ens sembla raonable...ens diu que és un preu molt bo i que la guia està malament, que només han actualitzat la portada i no els preus...li contestem que potser li contractem els seus serveis, però que sius plau, que no ens prengui el pèl...portem 10 dies de viatge i tots els preus són correctes...quedem que l´endemà ens vindran a recollir a la Thalang Guesthouse, on tenim una reserva per a aquesta nit...

Jo tinc un mal pressentiment...crec que passarà quelcom amb l´habitació...i no vaig errada...

Quan arribem, la porta està tancada, però per entre una reixa parlem amb el propietari, qui amb veu de mofa ens diu que ho té tot ple...nosaltres li deim que vam reservar per internet i que al no rebre resposta vam trucar i una noia ens va confirmar la reserva...ell respon que no fan reserves per internet i s´asseu tranquilament a la cadira, mirant-nos amb cara d´enfoteta...

Li dic que com pot ser, que nosaltres teníem reserva i em diu que no és el seu problema i em tanca la reixa als nassos, llavors jo l´obro d´una empenta i li dic que no sigui un maleducat, que si pretèn deixar-nos al carrer a les 11 de  la nit i respon que sí...agafa un bolso, se´n va a darrera d´un mostrador i posa algo al bolso, camina com un esperitat i es dirigeix a la porta d´entrada...fa mala olor...nosaltres comencem a caminar per marxar i al sentir-lo darrera ens girem i el veiem assenyalant-nos amb el bolso, mirant-me i dient que si tinc algun problema...no sé si tenia o no una pistola, però el desgraciat amenaçava amb una...el Fer, relaxa la situació, ell es calma i nosaltres marxem...al girar la cantonada, em pesen les cames i em cau una llàgrima...he passat por ( i ràbia).

1 comentari:

  1. M'extranya que no hi hagi cap comentari aquí. Mare de Déu verge santíssima la mare del tano collons ostres glups quin cague fill de.... Jeje! Si si, jeje...

    ResponElimina