Vau viatjar amb nosaltres desde...

Gràcies a tots!!!

diumenge, 14 de febrer del 2010

Epíleg, de 35 a 1 en 24 hores

Després de 16 hores de viatge (14 de vol i 2 en trànsit a l´aeroport de Doha) arribem a Milà...

Ahir, vam facturar les motxilles fins a Barcelona directament, ja que tot i que canviàvem de companyia per l´últim tram del viatge, són companyies agermanades i vam pensar que l´havíem encertat ben bé...però no vam pensar en agafar el calçat tancat...

Així que senyores i senyors, ens trobem a Milà, són les 6 del matí i estem a 1ºC i jo vaig amb pantalons llargs, jersei i forro polar, però amb SANDÀLIES! Per sort portava dos mitjons a la motxilla de mà...

Agafem el tren i ens en anem a Milà ciutat...abans de marxar de viatge vam reservar entrada al Cenacolo Vinciano per anar a veure El Sant Sopar.

Com que aribem d´hora, tenim temps d´anar a fer un cafetó i una pasta...és increïble lo bo que està el cafè en aquest país...

Quedem meravellats amb la visió d´aquesta pintura al mur que cinc cents anys després encara es conserva tant bé...

És curiós pensar que ahir érem a Tailàndia, avui esmorzem a Milà i d´aquí una estona dinarem a Barcelona i tornarem al nostre espai quotidià...

El viatge s´acaba, però tenim moltes imatges i records que ens acompanyen i moltes ganes de somiar en altres llocs que esperem visitar algun dia...